21
Sty
10

Championship Manager 2010 – recenzja

Eidos wspólnie z ekipą Beautiful Game Studios odpowiedzialną od czterech lat za rozwój serii Championship Manager zrobił w tym roku wszystko, aby odbudować pozycję tego tytułu wśród graczy. Szumnym zapowiedziom innowacji i nowości, wprowadzonych do gry oznaczonej numerkiem 2010, towarzyszyła również promocja, dzięki której przed premierą produkcję można było nabyć za grosze. Jeśli dodamy do tego rok przerwy w wydawaniu piłkarskich menadżerów – BGS tłumaczyło, że chce skupić się maksymalnie nad poprawkami krytykowanej ze wszystkich stron serii i potrzebuje na to dwóch lat – oraz zmiany w ekipie odpowiedzialnej za przygotowanie Championship Manager 2010, mogliśmy spodziewać się ciekawego produktu. Jak wyszło? Lepiej niż dotychczas, jednak tytuł ten dalej w niektórych miejscach razi niedoróbkami czy zmarnowanym potencjałem.

Przeczytaj całą recenzję na GRY-OnLine

Reklamy

0 Responses to “Championship Manager 2010 – recenzja”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s


Maciek ‚guandi’ Śliwińśki

Kategorie

Reklamy

%d blogerów lubi to: