20
Sty
10

FF X-Fi.ladies mówią wszystko!

Dlaczego zdecydowałyście się na grę w barwach Fear Factory X-FI?

Qlka: Ponieważ Fear Factory X-FI zaoferowało nam tak naprawdę najwięcej. Szczególnie ważne jest dla nas to, że opłacą nam przejazd na turniej lanowy w Bełchatowie. To był główny powód.
Boonya: Lan w Bełchatowie zbliża się wielkimi krokami i miałyśmy mało czasu żeby wybierać. Dostałyśmy jeszcze kilka innych propozycji, lecz nie tak atrakcyjnych jak ta od Fear Factory X-FI.
nenna:Ponieważ to była dla nas najlepsza oferta:).

Macie zamiar podpisać umowy z Fear Factory X-FI, czy dołączyłyście do tego zespołu na zasadzie ustnych uzgodnień?

Qlka: Umowy pisemne w Polsce zespołom kobiecym oferuje tylko Wilda i WhiteRabbit, my gramy w FF X-FI na zasadzie ustnych ustaleń.


Nie macie obaw, że możecie skończyć podobnie jak męska dywizja CS’a Fear Factory X-FI? Z dnia na dzień może się okazać, że nie jesteście już zawodniczkami tego zespołu…

Qlka: Wiesz, na podobnych zasadach przez ponad rok grałam w easyteam’ie. Wszystko opierało się na konktacie z menadżerem. Teraz też na bierząco rozmawiam z Mit0sem oraz Borsukiem i wszystko jest w porządku. Także niczego się nie obawimy.

Czy to Wy szukałyście zespołu który będzie Was sponsorował, czy to Borsuk lub Mitos zgłosił się do Was?

Qlka: Dużo osób pisało do mnie w tej sprawie, w pewnym momencie zgłosił się również Mitos.
Boonya: Jeszcze gdy byłyśmy w JustPlay, Mitos złożył nam propozycję.
nenna: Szybko dostałyśmy propozycję od Mitosa

Kiedy grałyście w JustPlay, BadGirls występowały jeszcze jako dywizja FearFactory X-FI…

Boonya: Nie, najpierw odeszły dziewczyny z BadGirls, my grałyśmy w JP i nie myślałyśmy o zmianie zespołu. Po rozpadzie JP odezwał się Mitos z pytaniem czy nie chciałbyśmy do nich dołączyć. Po paru dniach rozmów, zdecydowałyśmy się grać dla Fear Factory X-FI.

BadGirls były traktowane jako produkt marketingowo-medialny, nie boicie się, że podzielicie ich losy?

Qlka: Myślę, że akurat o BG Fear Factory X-FI mało pisało i mówiło. Poza tym, wiesz, są cztery żeńskie klany w Polsce, więc siłą rzeczy dla każdego są maskotkami.

Nie myślicie o tym, żeby odegrać większą rolę na scenie niż tylko maskotek? Np. rywalizować z męskimi zespołami?

Qlka: Po pierwsze faceci grają zupełnie inaczej niż kobiety. Po drugie fajnie by było, gdyby istniało więcej żeńskich klanów. Wtedy można by było o czymś pomyśleć. W chwili obecnej nie mamy zbyt dużych szans. Oczywiście jakieś plany są, np. ESL. Ale ogólnie to nie dla nas, nie mamy szans z męskimi drużynami.
Boonya: Jak to nie mamy szans?! Są takie drużyny męskie które kładziemy na łopatki!
Qlka: Faceci grają zupełnie inaczej. Możemy coś ugrać jedynie w ligach żeńskich.

Inaczej tzn jak? To jest ciekawe, a nigdy się o tym nie mówiło. Jakie są różnice pomiędzy żenskim a męskim CS’em?

Qlka: To jest większa panika itd. Np. gdy widzisz jakiegoś innego zawodnika, to kobieta najpierw przyceluje, zobaczy czy to jest jej, czy nie jej i dopiero zdecyduje czy strzelać. A faceci strzelają od razu;). Pozatym kobiety troszkę mniej myślą podczas gry (śmiech). Kobiety ogólniej grają spokojniej.

A czy to nie jest po prostu jakiś kompleks? Ja grając mixa z dziewczynami nie czułem wielkiej różnicy…(bo jesteś noskillem, -przyp. guandi)

Boonya: Wiesz jak ja gram mixy, to też czasem uda mi się otworzyć tabelę i ogólnie jest fajnie. Ale jeśli gramy przeciwko dobrym zespołom i tak dostajemy w pupę. Na polskiej scenie kobiet jest duża rotacja. Zespoły, poza BadGirls, nie utrzymują się w takim samym składzie długo.
Qlka: Jak nie? Co Ty gadasz, są dwa zespoły które grają tym samym składem ciągle.
Boonya: No dobra, shilla, nnka i deedeee, a tak to pozostała 2 się tam zmienia.

Fear Factory X-FI ostatnio przyjeło parę mocnych dywizji, między innymi mocnego Quake3. Liczycie się z tym, że budżet każdej organizacji jest ograniczony i w pewnym momencie może zabraknąć kasy akurat dla Was?

Qlka: Co miesiąc dywizje musza robić kosztorysy. Przed dołączeniem do Fear Factory X-FI powiedziałyśmy co chcemy/potrzebujemy i jakie lany mamy w planie. Powiedzieli, że są w stanie nam to opłacić.

Wspomniałaś o warunkach. Jakie w takim razie trzeba spełnić aby mieć w swoim zespole Waszą szóstkę?

Qlka: Wiesz, standardowo. Chciałysmy dwa serwery, polski i niemiecki, Ventrilo, dwa BNC no i koszulki. Oraz przejazd na LAN.
Boonya: Mamy siebie, więcej nam nie potrzeba:)

Z tego co mówicie wynika, że gracie bardziej dla zabawy, niż dlatego żeby wygrywać czy być najlepszym…

Boonya: Klan tworzą ludzie w nim grający prawda? Jeśli miałybyśmy jeden serwer i jakieś inne ventrilo to i tak mogłybyśmy grać. Tylko problem byłby z lanami…
Qlka: Nie do końca. Gra powinna sprawiać dużo przyjemności i tak jest. Jednak jeśli zapisujemy się do jakiejś ligi np. Femina United wtedy dajemy z siebie wszystko i walczymy aby być jak najwyżej.

Jakie w takim razie stawiacie przed sobą cele?

Qlka: Naszym celem do tej pory było pokonanie Wildy, wygrałyśmy z nimi dwa razy. Teraz chcemy zagrać z BG przed ich wyjazdem na ESWC.
Boonya: Musimy się znów zebrać do kupy, dziewczyny mają sesję i koniec roku, nie miałyśmy ostatnio dużo czasu na grę.

Wspomnieliśmy o BG. One po rozstaniu z Fear Factory X-FI wypowidały się dość agresywnie w kierunku swojej poprzedniej organizacji. Jaki Wy macie stosunek do tego co się stało na linii Lola – Mitos?

Qlka: Wiesz, dla mnie to jest śmieszne. Lola jedzie trzeci rok z rzędu na ESWC, kiedy i Wilda i my chciałyśmy jechać. Uważam, że powinny dać szansę innym, tym bardziej, że przez dwa lata one nic nie ugrały. Poza tym one chcą naprawdę dużo pieniędzy za przeloty. Mitos powiedział wprost – nie ugracie nic, nie macie tam nawet po co jechać. I ja się z tym zgadzam. Wiem jak BG ostatnio gra po długiej przerwie.
Boonya: Życzymy im jak najlepiej i będziemy im kibicować. Ale to nie zmienia faktu, że zagrały dość nie fair, szczególnie jeśli chodzi o pranie klanowych brudów publicznie.

Czy kryteria które musi spełnić zespół aby pojechac na ESWC do Paryża są dla Was jasne?

Qlka: No własnie tego nie wiemy. Dla mnie śmieszną sytuacją było wybieranie klanów. Lola powiedziała nam wtedy, że w naszym podaniu nie było osiągnieć itd. Nie wiem dlaczego Lola miała dostęp do naszego podania.

Lan w Bełchatowie. Z jakimi nadziejami tam jedziecie?

Qlka: Zagrać pierwszy LAN razem przede wszystkim!
Boonya: Połowa z nas nie grała jeszcze na lanie, także to będzie dla nas duże przeżycie. Poza tym spotkamy się ze sobą poraz pierwszy. Nie nastawiamy się na wiele, ale jak wygramy będzie bardzo dobrze.
nenna: Po pierwsze zagrać razem ze sobą po drugie będzie to dla mnie pierwszy lan 😉 a po 3 chcemy się dobrze bawić.

Macie luźne podejście do tego turnieju, a zarząd Fear Factory X-FI? Nie będzie tak, że pożegnają się z Wami zaraz po turnieju, uznając, że nie spełniłyście oczekiwań?

Qlka: Uważam, że na pewno nie. Jesteśmy młodym zespołem, to będzie nasz pierwszy turniej lanowy, więc nie możemy się nastawiać na wygraną. Musi pojechać i zagrać swoje, aby spokojnie myśleć o następnych turniejach. Na pewno przygotujemy się do tego lanu najlepiej jak będziemy potrafiły.

W informacji prasowej wydanej przez Fear Factory X-FI w składzie jest Was szóstka. Będziecie prowadzić rotację w składzie?

Qlka: Wiesz, może coś wypaść. Może mi coś wypaść, np. praca, może wypaść cos blondi, no każdnej z nas. Na razie Chiki jest szósta, ale tylko dlatego, że dołączyłą do nas ostatnia. Skład na Bełchatów będzie znany na parę dni przed turniejem.

Dzięki za poświęcony czas, korzystając z okazji chciałbym pozdrowić Waszą koleżankę z zespołu nennę;P

Qlka: Dziękuję również. Korzystając okazji chciałabym pozdrowić cały team Fear Factory X-Fi, mojego Misia ;* oraz wszystkich czytających ten wywiad:)
nenna: Pozdrawiam tatusia:).
Boonya: Pozdrawiam cale ff , oraz moje kochanie d.U.d’usia

Reklamy

0 Responses to “FF X-Fi.ladies mówią wszystko!”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s


Maciek ‚guandi’ Śliwińśki

Kategorie

Reklamy

%d blogerów lubi to: